Vanuit een gedeelde passie voor kunst, natuur en design bezegelen autofabrikant Hyundai en het Van Gogh Museum het zevende jaar van hun partnership met het nieuwste model van de Hyundai IONIQ 5 en de KONA Electric gehuld in details van meesterwerken van Van Gogh.
Door op een duurzame manier de kunst en het verhaal van Vincent van Gogh naar mensen toe te brengen, draagt Hyundai bij aan een toegankelijker museum.
Emilie Gordenker, algemeen directeur van het Van Gogh Museum en JP Lee, president en CEO van Hyundai Motor Nederland voor de Hyundai IONIQ 5 gehuld in Amandelbloesem (1890). Foto: Jelle Draper
Emilie Gordenker, algemeen directeur van het Van Gogh Museum:
‘In de afgelopen twee jaar werd het nog duidelijker dat een museumbezoek niet altijd vanzelfsprekend is. We prijzen ons gelukkig met Hyundai’s trouwe steun, in moeilijke tijden maar ook nu ons museum gelukkig weer open is. Samen blijven we mensen in verbinding brengen met de wereld van Vincent van Gogh.’